Zaupanje in verodostojnost sta danes redki vrlini. Podjetja, ki so vredna takšnega zaupanja je zelo težko najti. Da smo ravno eno izmed takšnih (dosegamo izjemne poslovne rezultate in dobro negujemo poslovne običaje ter skrbimo za zadovoljstvo vseh vpletenih v delovni proces), je prepoznala tudi analitična hiša Bisnode. Gre za največjo partnersko družbo bonitetne hiše Dun & Bradstreet, ki izvaja finančne analize podjetij in ima večletno tradicijo v podeljevanju certifikatov. S ponosom lahko povemo, da nam je analitična hiša Bisnode nedavno podelila Platinasto bonitetno odličje. Velja omeniti, da ima odličje, ki ga prejmejo zgolj podjetja, ki imajo najvišjo boniteto odličnosti Zlati AAA kar tri leta zapored, v lasti samo 1,5 % vseh slovenskih podjetij in med njimi je tudi naše!
Tovrstno priznanje je skupina Bisnode podelila prvič.
Podjetja, ki imamo v lasti Platinasto bonitetno odličnost predstavljamo najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji – strankami, dobavitelji, zavarovalnicami, bankami in drugimi deležniki. Sicer pa ta izdaja predstavlja posebnost in prestiž, hkrati pa najvišje možno priznanje poslovne odličnosti, ki jo Bisnode podeljuje na evropski ravni.
Priznanje, ki smo ga prejeli, je rezultat timskega dela in potrditev, da poslujemo po pravilno načrtovanih smernicah. Nam, sodelavcem in poslovnim partnerjem, ki so prav tako zaslužni za priznanje, pa daje veliko motivacije za nadaljnje delo.
Vabljeni, da si preberete tudi kratek intervju, vezan na prejem prestižne nagrade. Intervju je med drugimi objavljen tudi na uradni spletni strani skupine Bisnode.
Sogovornik: Jure Šacer, direktor podjetja Termo Shop d.o.o.
- Sodite med 1,5 % najbolj uspešnih, poštenih, zanesljivih podjetij v Sloveniji. Kaj vam osebno pomeni biti odlični?
Potrebno se je zavedati, da postati “odličen” ne gre čez noč. To je plod skoraj 30 letne vztrajnosti, predanosti, doslednosti, truda in odlične ekipe, ki deluje sinhrono. Za nami so številni vzponi, padci in izzivi, v vsem tem času smo pridobili veliko znanja in številne izkušnje, ki so nas pripeljale do tega, kar smo danes. Zato nam priznanje, ki smo ga prejeli, pomeni ogromno, obenem pa daje motivacijo za nadaljevanje uspešne zgodbe.
- Kaj menite, da vaše podjetje diferencira od ostalih?
Podjetja svoje prednosti iščejo predvsem v izdelkih, ki jih ponujajo – visoka kakovost, tehnološka dovršenost … Naši izdelki vse to so, kar dokazujemo tudi s številnimi prejetimi certifikati in zadovoljnimi strankami. To predstavlja predpogoj za uspešno delovanje, zavedamo pa se, da to danes ni dovolj za diferenciacijo od konkurence. Naša glavna prednost je naše zavedanje o odgovornosti do kupca, kateremu zagotavljamo individualne in celostne rešitve, odgovornost do zaposlenih, ki so ključnega pomena za doseganje rezultatske odličnosti ter navsezadnje seveda tudi odgovornosti do okolja. Pri poslovanju se držimo načela “Ne usmerjaj drugih tja, kamor sam ne želiš iti. Bodi vzor zgodbe, ki jo živiš.« Skupaj razvijamo in gradimo podjetje, ki ima jasno strategijo in željo po nudenju odlične uporabniške izkušnje svojim kupcem. Lahko rečemo, da je to zavedanje prišlo v naš DNK, še več – v našo zgodbo verjamemo in jo živimo.
- Z vsemi izkušnjami, ki jih imate, kakšen bi bil danes vaš nasvet mladim, ki stopajo v svet podjetništva?
V podjetništvu ni bližnjic. Uspeh bo brez padcev, odrekanja in veliko vloženega časa ter truda težko doseči. Potrebni sta vztrajnost in korektnost oziroma transparentnost, saj je na trgu, po vsej verjetnosti, več podjetij, ki se ukvarjajo z enakim poslom kot vi. V prvi vrsti je potrebno verjeti vase in tvegati, biti inovativen, se konstantno izobraževati … vsekakor pa ni enega samega recepta. Občutek, ko dosežeš cilj, ki si si ga zadal, je namreč neprecenljiv. In za to se vsekakor izplača truditi.