Ko se odločate za nakup toplotne črpalke, je poleg izbire ustreznih parametrov, ki določajo kakovost in ustreznost slednje, potrebno biti pozoren tudi na nekatere ostale dejavnike. Izbira ponudnika, ki ga odlikujejo tradicija in znanje, kvalitetna montaža, izkušnje uporabnikov in dober servis so gotovo ključni faktorji, ki naj vas vodijo pri odločitvi. Le tako bo toplotna črpalka zares poskrbela za ustrezno ogrevanje doma in pričakovan prihranek v vaši denarnici.
Toplotna črpalka je izbrana, montaža opravljena in sedaj pride na vrsto tisti najpomembnejši del. V podjetju Termo Shop zelo veliko pozornosti namenjamo poprodajnim aktivnostim, saj nikakor ne želimo, da bi kupec po končani montaži ostal sam. Posebej ponosni smo na našo servisno službo, ki je strankam na voljo vsak dan v tednu in omogoča hitro in učinkovito rešitev težave, kar pomeni večjo varnost, nižje stroške vzdrževanja ter seveda krajši čas vračila investicije. Strokovnost je tako zagotovljena na najvišjem možnem nivoju. A vendar, preden se boste prvič srečali z našo servisno službo*, se bodo pri vas oglasili še naši strokovnjaki, ki bodo poskrbeli za profesionalno primopredajo.
Kako izgleda primopredaja v našem podjetju in kakšen je njen namen?
Kaj pomenijo vsi ti parametri na toplotni črpalki? Kateri gumb se za kaj uporablja? Kako najbolj optimalno nastaviti temperaturo? To je le nekaj vprašanj, ki se porajajo novim lastnikom toplotnih črpalk. Ker se zavedamo, kako kompleksno je delovanje toplotne črpalke, poskrbimo, da so vam za dodatna vprašanja, tudi po končani montaži in prvem ogrevanju doma, na voljo naši strokovnjaki.
Zavedamo se, da je na trgu veliko podjetij, ki primopredaji ne namenjajo posebne pozornosti. Za številne se namreč zgodba ob montaži, ki velikokrat ni pravilno izvedena, preprosto zaključi. To najpogosteje pomeni, da uporabnika pustijo tavati v temi, kar pa je za nas popolnoma nedopustno. Tudi iz vidika, da lahko pričakovane prihranke in visoko življenjsko dobo naprave dosežete le ob optimalno nastavljenih parametrih. Da bi to preprečili in da stranke podučimo o vsem, kar morajo vedeti in znati pri rokovanju s toplotno črpalko, po izvedeni montaži opravimo tudi primopredajo. Ta se običajno izvede približno mesec dni po montaži in je za vas brezplačna.
Namen primopredaje je, da strokovnjaki pregledajo ali je bilo pri delu monterja vse izvedeno tako, kot mora biti – pregledali bomo opremo, estetiko kotlovnice, nastavili krivuljo in ostale parametre na toplotni črpalki ter vam razložili regulacijo, dodatno pa odgovorili še na vsa vprašanja, ki jih imate. Strokovnjak iz našega podjetja na primopredajo s seboj prinese tudi servisno knjižico, ki vam jo preda, obenem pa toplotno črpalko opremi še z energetsko nalepko. Ob koncu primopredaje izpolnimo in podpišemo še primopredajni zapisnik ter vam ga naknadno posredujemo po e-pošti.
Čeprav se primopredaja zdi komu kdaj popolnoma nepotrebna, temu še zdaleč ni tako. Je ključna za nadaljnjo uspešno delovanje in podrobno poznavanje naprave – kako deluje, kakšne so njene omejitve, obenem pa ima stranka možnost, kot smo že omenili, da naše strokovnjake vpraša vse, kar jo zanima.
*Redni letni servis se opravi enkrat letno. Takrat se izvede pregled delovanja naprave. Več o servisu lahko preberete TUKAJ.