Življenjsko dobo toplotne črpalke podaljšajte z rednimi servisi!
Tako, toplotna črpalka je kupljena, zmontirana in brezhibno deluje ter že skrbi za toplino vašega doma. Da bi sistem učinkovito deloval tudi čez nekaj let, je nujno potrebno poskrbeti za njegovo redno in pravilno vzdrževanje. Z rednim servisom namreč dosegamo optimalne pogoje delovanja naprave in jo ohranjamo v dobri kondiciji ter preprečimo visoke stroške popravil ali zamenjave delov.
Kaj se preveri na rednem letnem servisu?
Na rednem servisu, za katerega priporočamo, da se izvede enkrat letno, se naredi popis delovanja naprave, kar pomeni, da se izvede vizualni pregled naprave, ogrevalnega in hladilnega sistema ter električne omarice. Preveri se nivo olja v kompresorju, količina hladiva in tlaka v ogrevalnem sistemu, pregledata pa se tudi mehanski filter – čistilni kos (mrežica) ter magnetni filter, katerih naloga je čiščenje ogrevalne vode. Pri rednem servisu očistimo tudi uparjalnik – zamašen uparjalnik namreč pomeni slabši pretok zraka in posledično večjo porabo. Prav tako bodo naši serviserji očistili še vodni filter in tako preprečili slabši pretok in nedoseganje željene temperature v prostoru, posledično pa še okvare obtočne črpalke.
Takšen servis, katerega cena je 100 €, lahko pokaže tudi kakšne nepravilnosti ali težave in nam omogoča takojšnjo odpravo le-teh.
Za vas smo zbrali tudi nekaj izkušenj strank, ki servisa toplotne črpalke iz različnih razlogov niso izvajale redno:
PRIMER: napaka – nizek tlak
Ena izmed strank, ki je klicala, servisa na toplotni črpalki ni izvedla kar 6 let. Ogrevalna toplotna črpalka je kazala napako – nizek tlak (v primeru nizkega tlaka v ogrevalnem sistemu le-ta ne bo dosegal željene temperature). Težava je bila spuščanje plina. Rešili smo jo tako, da smo plin napolnili, dodatno pa odpravili samo puščanje. Poraba je zaradi nerednega vzdrževanja bila večja do kar 40 %, posledično pa je bil tudi strošek dodatne porabe višji za večkratnik stroška servisa. V primeru rednih letnih servisov bi težavo prepoznali in preprečili pravočasno, strošek tega, vključno s servisom, pa bi bil več kot 50 % nižji. Zgoraj omenjena stranka je imela precej sreče, saj se je eni izmed strank v zelo podobnem primeru dodatno pokvaril še kompresor.
PRIMER: električna omarica – zategnitev spojev
Pri toplotni črpalki je bilo potrebno zategniti spoje in pregledati napravo. Če to ne deluje se lahko zgodi, da je stranka kakšen dan ali dva brez ogrevanja. Če bi se servis opravljal redno, na letni bazi, bi se to lahko preprečilo.
V skrajnem primeru lahko pride tudi do preobremenitve in okvare kompresorja, zagotovo pa s tem, ko se odločite in zavestno izpustite servis, krajšate življenjsko dobo toplotne črpalke, poleg tega lahko pričakujete tudi večjo porabo električne energije in s tem posledično višje stroške ogrevanja. To pa je zagotovo v nasprotju s tem, zaradi česar ste se odločili za tovrstno investicijo.
Kdaj je priporočljivo naročiti redni servis?
Servis ni pogojen z letnim časom ali obratovanjem naprave, zato ga je možno opraviti oz. naročiti skozi celotno leto. V primeru, da boste s tem odlašali se lahko zgodi, da med samo sezono naletite na težave in ostanete brez primernega ogrevanja. Stranke, ki servisa ne opravljajo redno, se najpogosteje srečujejo s težavami, kot so preobremenitev sistema, kar pomeni, da naprava deluje na večjih močeh, kot je predvideno.
Kako naročite redni servis?
Zaradi zgoraj naštetega je izjemno pomembno, da, ko se odločate za energetskega partnerja, ki bo poskrbel za vaš topel dom, dobro preverite tudi njegovo servisno službo. Ta je namreč pokazatelj resnosti prodajalca. Za nas je servis oziroma vzdrževanje toplotne črpalke enako pomembno kot njena prodaja ter montaža. Poprodajne storitve so namreč izredno pomembne, saj lahko samo tako zagotovimo nemoteno, pravilno in dolgoletno delovanje izbranega ogrevalnega sistema.
Predlagamo, da redni letni servis za toplotno črpalko naročite približno mesec dni prej, naročilo pa lahko oddate na brezplačni telefonski številki: 080-88-33 (pritisnite 2) ali pošljete mail ali izpolnite obrazec.
Za vse, ki si želite še več brezskrbnosti in največ nege za svojo toplotno črpalko, pa priporočamo, da sklenete vzdrževalno pogodbo, ki vam poleg rednega letnega servisa, omogoča tudi prednostno obravnavo, telefonsko dosegljivost izven delovnega časa, zagotovljen odziv znotraj 24 ur ter 20 % popust na dodatna dela (npr. predelave ipd.)!
Vzdrževalno pogodbo lahko naročite na: 080-88-33 (pritisnite 2) ali izpolnite obrazec.