Izpis napake na ekranu

  • NAPAKA L9 (enako postopajte tudi pri napaki L3 in L6) – Kako ukrepati, če pride do napake pretoka na vaši toplotni črpalki?

Napaka L9 je najpogostejša napaka, ki se vam lahko izpiše na vaši toplotni črpalki. Razlogov, da pride do napake je lahko več. Najpogostejše pa jo odpravite z enim izmed spodnjih načinov. Svetujemo vam, da preverite vse tri.

  1. Prosimo, da preverite tlak v sistemu (mora biti med 1,5 in 2 bara) ter po potrebi dopolnite sistem z vodo.
  2. Prav tako preverite, če imate odprte vse ventile – tudi morebitne termostatske ventile na radiatorjih ali ventile na zankah talnega ogrevanja. 
  3. Lahko je prišlo do napake, če se je zamašil filter. Kako ga očistite si lahko ogledate tu.
  4. Resetirajte oz. ponovno zaženite vašo napravo. V kolikor se napaka po “resetiranju” ponovi v nekaj minutah, je možno tudi, da je prišlo do blokade rotorja na pumpici. V tem primeru vas prosimo, da snamete pokrov notranje enote in nam posredujete fotografijo odprte notranje enote, oziroma pumpice, ki je praviloma na desni strani notranje enote. Fotografije nam posredujte na: servis@termoshop.si.

V kolikor nobeden od zgornjih korakov ne odpravi napake, vas prosimo, da priklopite elektro grelec, ki se nahaja v vašem bojlerju za sanitarno toplo vodo (če imate bojler z elektro grelcem) in nas obvestite, da lahko planiramo obisk pri vas.

  • NAPAKA L4 – Kako izklopiti napako L4 v primeru uporabe dodatnega vira ogrevanja?

1. NUJNO IZKLOPITE NAPRAVO IZ NAPAJANJA ELEKTRO ENERGIJE!

2. Snemite pokrov notranje enote, tako da sprostite 4 zagozde zgoraj in spodaj na obeh straneh (slika 1).

3. V notranjosti notranje enote boste na zgornji polovici našli belo ohišje elektronike z napisom ecodan. Na ohišju odvijete 2 vijaka (slika 2) in sprednjo stranico ohišja odstranite z dvigom navzgor in k sebi (podobno kot bi sneli sliko iz stene).

4. Na odprti elektroniki najdite sklop mikro stikal z imenom SW5 (slika 3).

5.  Na sklopu mikro stikal SW5 prestavite 1. stikalo v desno stran, do napisa ON (slika 4).

6. Namestite pokrove elektronike in notranje enote nazaj ter vklopite napajanje ogrevalne naprave.

 

  • NAPAKA P1 – Kako ukrepati, če se vam pojavi?

Napaka se največkrat pojavi ob večkratnem izklopu toplotne črpalke. Navadno je to povezano z nihanjem napetosti, kar pomeni, da gre za težave na električnem omrežju. Največkrat se pojavi ob slabem vremenu (npr. veter). Svetujemo vam, da preverite pri elektro distributerju ali so težave na njihovem električnem omrežju. Če pa ni težava v el. omrežju, se obrnite na nas, da planiramo obisk pri vas.

  • NAPAKA E04 – na sanitarni toplotni črpalki (STČ) – Kako ukrepati, če se vam pojavi?

STČ javi napako, saj se vklopi protizmrzovalna zaščita. To se zgodi, zaradi samozaščite, ko je v prostoru, kjer je shranjena STČ manj kot 15 C.  Svetujemo vam, da segrejete prostor vsaj na 15 C, potem pa ponovno zaženite (resetirajte) vašo napravo.